Wednesday, July 22, 2009

Chronicle oh Chronicle

"SIAPPPPPPPP... wuhhhuuuuuuuuuuu" gaya jerit saya sambil mengangkat kedua tangan saya ke udara. saya emelkan pada co-writer yang lain pada jam 12 ++ malam. lega. boleh tidur dengan aman damai.

berjaya juga saya menyiapkan bab 5 dari 5 bab =D buku Chronicle 301. siapa kata tidak designer tidak boleh menulis? ambil kertas dan pen sekarang. ambil cepat... ha, sekarang, tulis.

tulis tulis tulis tulis tuilis tulis tuilis tulis tulis tulis tulis tulis tuilis tulis tuilis tulis tulis tulis tulis tulis tuilis tulis tuilis tulis tulis tulis tulis tulis tuilis tulis tuilis tulis tulis tulis tulis tulis tuilis tulis tuilis

hebat kan?

buku "the magical wardrobe" masih dalam penyuntingan dan saya masih belum beri 3 bab yang perlukan pembetulan. maaf T_T nanti saya bagi ye.

kehidupan yang bermula seawal 6.30 (subuh) dan kembali tidur (untuk merehatkan minda) dan kembali tidur jam 3.00 pagi. hampir seminggu begitu. O_O lingkaran hitam hampir 3 kali ganda kebesaran mata. "saya akan menajdi beruang panda yang comel."

Ok, kita tunggu proses penyuntingan pula. ok... tunggu.

//design kad raya masih belum siap T_T

No comments: