Monday, December 14, 2009

Kalaulah saya Lenka

Hello Peeps. (kata Lect saya. Jadi, saya tiru.)

Good morning.


Hari ini saya cuba motivasikan diri untuk menulis contoh bab 1 sambungan Manik Merah Jambu. Tajuk buku masih samar-samar. Jika ada pendapat, bolehlah khabarkan kepada saya.

  • Presentation Animation tak lama lagi. *-* <-- pening. Final IMC juga tak lama lagi. Hari ini ada kuiz pula. buku belum baca. sob.
  • Esok kena tengok wayang pula.
  • Roti Butterscoth baru makan sekeping. macam mana ni? nanti exp.
  • hari ini saya tidak mahu main farmville :D
  • Saya akan emelkan pada Kak Ann sinopsis saya pada hari ini juga. (o O)
  • Saya akan berusaha sungguh-sungguh untuk menghabiskan sinopsis ke-4. ke-3. ke 100. dan ke.. ke..
  • oke, saya harus bekerja. saya harus update segala-galanya di myspace sekarang juga.
  • oke, sebelum tu saya harus fikir design terkini untuk buku translaltion.
  • oh, hidup saya sungguh padat.
  • Apa kata saya ambil cuti 3 hari. ada sesiapa mahu temankan saya??
anyone???

// Ya, saya tahu, tajuk entry memang tiada kena mengena langsung dengan cerita saya hari ini. tapi saya suka. :)

No comments: