Saturday, February 20, 2010

once upon a time...

saya bukan sombong, adakalanya saya terlampau sibuk, adakalanya saya sedang menyiapkan 'kerja sekolah', menaip manuskrip yang sedang bertimbun di dalam kepala dan berharap dapat menyudahkannya secepat yang mungkin.

Ym saya auto-signin. sengaja saya biarkan begitu. kadang kala saya tidak berada di depan laptop. itu mungkin kerana saya berada di ruang tamu sambil menonton, atau mungkin saya keluar dan mungkin juga saya sedang menggunakan perisian yang berat seperti 3D max, photoshop atau apa saja yang memerlukan perhatian yang lebih dari semua-semua.

pada waktu kerja pula, saya menumpukan perhatian saya kepada kerja-kerja yang penting dan saya dibayar untuk itu. apabila saya kata "sedang bekerja" itu bermakna saya betul-betul sedang bekerja dan bukan main-main. saya bukan penulis sepenuh masa jadi saya terpaksa bekerja untuk mendapat gaji (~_~)

jadi, saya minta maaf jika ada yang terasa atau berkecil hati jika saya tidak membalas mesagge dari YM anda atau message di fb.


jika ada masa, saya pasti akan balas emel, pesanan YM atau pesanan fb atau apa saja.

sekian, terima kasih.

:)

No comments: