Tuesday, July 5, 2011

Terima kasih

assalamualaikum


saya tak tahu macam mana nak mula.


Yang bermain-main di fikiran saya adalah mahu mengucapkan ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada pembaca-pembaca yang tidak putus-putus menghantar maklum balas yang positif kepada saya.


saya terharu ni tau tak.


terima kasih.


oh ya, terima kasih juga kerana membeli novel-novel hasil karya saya. 


aish~ **blushing


jangan malu-malu untuk menghantar emel kepada saya. emel tentang apa sahaja, Insya Allah saya membalasnya.


mungkin juga kita boleh berkongsi cerita itu dan ini. manalah tahu kan, kot kot ada yang ingin saya bukukan kisah mereka.


:)






bagi yang belum mendapatkan buku Renda Labuci Biru, dan ingin sekali membelinya tapi tidak tahu di mana nak cari, boleh beli terus dari saya.


eyh, jika mahu beli novel-novel saya yang lain juga boleh :)


untuk beli buku emelkan kepada : neyjoehan@gmail.com


Subject : Saya mahu beli novel Ney Joehan beserta tandangan tangan (eh, mahu tanda tangan ke?)


dan tunggu saya emelkan invois pembelian.


kawan-kawan boleh membuat pembayaran ke akaun Maybank, CIMB, EON. Eon tu apa? EON tu bank yang kurang popular dik.


oleh itu, jangan malu dan segan. mungkin ada yang bakal mendapat hadiah misteri dari saya


:)

No comments: