Wednesday, January 18, 2012

Pop Star

Selamat maghrib.


tatkala ini, saya sedang menunggu webit turun dari pejabat beliau. oleh kerana UNIFI sangatlah hebat, jadinya, dapatlah saya bergembira menggunakannya dengan sepuas hati. 


contohnya, melayan lagu-lagu korea sambil menatap wajah penyanyi CN BLUE yang kacak di Youtube. Yes People, saya sangat minat dengan CN BLUE.


meh sini saya tunjuk sikit


CN BLUE <--- Klik


ceritanya di sini, saya cuma ingin kalian semua tahu bahawasanya, saya ini sedang dalam mood makan makan makan. kerana apa? kerana saya perlu tenaga dan idea untuk menyiapkan novel I Love You Shooting Star. Novel berunsur pop dari negara korea. ngeh....


cita-cita adalah menjadi pop star ternama.


//webit sudah call.


oh, dan juga..


miss jo wardrobe akan dibuka tidak lama lagi. jadi, sila simpan duit O____o


Selamat bergembira


:)

No comments: