Tuesday, March 12, 2013

Crossing method

Ini adalah cara menulis.

Mungkin sesuai dengan penulis lain, mungkin tidak. Saya tak tahu.

Namun, di atas permintaan, yang hendak tahu bagaimana caranya saya mengerjakan manuskrip yang saya tulis, di sini saya kongsikan.

Dengan harapan ada yang faham :/

Ya. Saya tahu. Berbelit dan menyakitkan mata.

Nak terangkan di sini pun rasanya akan terbelit-belit.

Tetapi sesiapa yang inin bertanya, jangan segan-segan emel pada saya, neyjoehan[at] gmail[dot]com

In sha Allah saya bantu. Cumanya mungkin sedikit lambat kerana kerja pejabat yang menimbun. Teapi sebolehnya selaju mungkin saya reply.

Mungkin kita boleh set up satu group di fb dan bincangkan permasalahan dan apa apa sahaja mengenai penulisan. Sama-sama berkongsi adalah lebih baik dari 'pandai' seorang :)

Semoga kerja-kerja baik ini di permudahkan. Amin.



No comments: