Saturday, July 13, 2013

Hadiah Bonus menanti.

**usap janggut.

well... hello readers.

salam ramadan. lagi beberapa jam mahu berbuka. Jangan tenung air bandung soda lama-lama. nanti habis. :D

berapa bulan saya tinggalkan Funky Monkey. 

banyak kerja. **lap peluh.

klise.

i know.

well... saya datang ni sebab nak khabarkan satu berita gembira bagi readers yang suuuuuuuka join contest.

Join contest ni tak pelru bayar.

fwee jew. **lempang pipi sendiri.

Free. Tak perlu bayar apa-apa. 

Sebelum saya membebel lebih panjang, saya nak tunjuk hadiah.

Ini baru hadiah bonus je. Belum hadiah utama, saguhati, kedua, ketiga, bla bla bla

Paling utama, 'Like' Page Pensel Kontot

Dan jangan lupa untuk update setiap episod cerita.

kat mana?

aigoooo~


jelas?

oke. 

yang mahu baca cerita yang saya gigih update setiap jumaat?


Jangan lupa untuk baca dari episod 1. kalau terus baca dari episod 5, memang takkan faham.

Jumpa lagi.

No comments: