Wednesday, February 9, 2011

Tagged - 25 random facts about me myself

Saya di tag oleh Insyirah. Jadinya dengan ini saya dengan rajinnya menyenaraikan 25 perkara tentang kehidupan saya yang kononnya hebat ini.
  1. Saya berasal dari Pulau Pinang
  2. Saya suka beli buku tetapi jarang membaca.
  3. Saya judge a book by it`s cover. Cover cantik saya beli.
  4. Saya suka beli majalah dan tengok-tengok gambar tanpa membaca.
  5. Saya suka kucing :)
  6. Saya pemandu kereta manual
  7. Saya suka melancong
  8. Saya suka bila saya banyak duit
  9. Saya suka warna turquoise 
  10. Saya suka texting masa memandu. (amalan yang tidak baik ye kawan-kawan)
  11. Saya geli pada katak
  12. Saya bukan seorang peminum teh
  13. Sudah lama saya tidak menonton TV2, apatah lagi TV1
  14. Saya ada seorang kawan bernama norkumalasari
  15. Saya masih main farmville
  16. Saya seorang karnivor :)
  17. Saya masih mengunakan telefon yang biasa-biasa dan bukannya BB atau iphone
  18. Saya jarang bersukan
  19. Saya ada seekor kucing nama pinat dan anak pinat nama Jem
  20. Saya suka vector
  21. Saya suka doodle
  22. Saya tidak makan sayur
  23. Saya sukar tidur jika lampu terpasang
  24. Saya ada 3 blog
  25. Saya akan kahwin bulan depan
Saya Tag pembaca blog saya. Cepat!

No comments: