Wednesday, February 20, 2013

bersenam-bersenam dan makan

sudah tiba masanya untuk saya update macam-macam.

tapi terlalu singkat masanya sebab saya mengantuk dan ada dua tiga kerja dalam satu masa.

ya, sibuk macam bisneswoman jual collagen.

saya nak kurus.

jadinya, hari hari saya bersenam. guna elliptical.

hari ini, untuk pertama kalinya mencecah 10km.



lepas post workout. saya jadi lapar.

lalu saya turun ke dapur, ambil bunga kobis dari peti ais. panaskan oven. letak planta pada bunga-bunga kobis yang comel lalu membakarnya selama 5 - 7 minit.

lalu saya makan sambil tengok Punk'd. jangan pula makan banyak sehingga buncit. agak-agak sikit.

kenapa bakar?

apabila bakar, baunya kurang sikit. jadi, bolehlah saya buat lagi sekali. nanti kalau saya teringat, saya snap gambar.

mari kurus bersama saya. :)

// Bila kita kurus, kita boleh makan nasi beriyani sama-sama

2 comments:

Husna Adnan said...

Nak kurus juga!!! T____T

NeyJoe said...

Marilah Husna. Tak best pula kurus seorang. :D