Saturday, February 23, 2013

Apa saya mahu buat dalam tahun 2013?


Sudah hujung-hujung Februari baru terasa nak berazam cemerlang bagai. haih~

Oke, setelah ditimbang kati, berat, check isi poket dan stamina, akhirnya saya sudah pasti apa saya nak buat dalam tahun 2013 ini.

Dengan ini saya persembahkan..... 

Senarai terhebat perkara paling best saya mahu buat untuk tahun 2013


1. Melancong

2. Menolong pelancong yang sesat

3. Menabung dan melancong lagi sekali

4. Belajar memasak hingga cekap

5. Membantu / membimbing pelajar sekolah yang ingin menjadi penulis sehingga berjaya

6. Menjadi editor yang bagus / baik / berkaliber

7. Membantu rakan-rakan lain menjadi penulis novel

8. Bergambar dengan gembira

9. Buang camera shy 

Hem... rasanya itu saja yang saya nak buat. kot kot ada lagi, nanti saya update.

Apa azam korang?


No comments: