Wednesday, March 6, 2013

quick updates #001

Assalamualaikum. Hai.

saya sebenarnya sedang cuba menyiapkan manuskrip dan tiba-tiba jari terus meluru menekan blogger.

motif? 

nak salahkan jari?

******

Pasti korang tertanya-tanya. Apakah tiga ketul benda di bawah ini. 

Ini adalah hasil doodle saya. 

ya! Doodle.

Doodle sambil baring!

Doodle tak perlu cantik seperti melakar potrait, ya kawan-kawan. Doodle, nak buat dengan kaki pun boleh. Takkan ada siapa pun yang akan marah.
Hip Hip Horey is taking over the planet and making it so crazy

Logo 
(Nanti saya kongsikan pula sebab musabab pemilihan logo ini)

Hip Hip Horey adalah tim kesayangan saya.

Insya Allah, umur panjang, tahun ini saya akan ber-cuti panjang bersama mereka.

Lokasi?

Banyak!

ya, bajet kaya macam hang anak raja arab saudi kan.

********

Pinggang saya sudah susut 1 inci.

gembira?

mesti la gembira.

(tu pun nak bagitau?)

**********

Projek Hip Hip Horey akan dimulakan pada pertengahan bulan Mac ini. Terlalu banyak benda harus disettlekan sebelum jalan-jalan. (Tengok, bahasa pun tunggang langgang!)

Doodle untuk maskot Hip Hip Horey akan di'kerjakan' oleh Cik Mal. Siapa kenal Cik Mal? Cik Mal Doodles yang sangat cute itew~


****

Saya sebenarnya sedang buat apa tadi?

oh!

Saya sedang menyiapkan manuskrip. (Sambil update blog dan makan aiskrim)







No comments: